بررسی ابزار تشخیصی Autel MaxiSys Elite 2020
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel Maxisys نخبگان ابزار تشخیصی انتخاب ایده آل برای کسانی که به دنبال بهترین ابزار تشخیصی اسکن در بازار فعلی است. این اسکنر برای مکانیک های حرفه ای ، تکنسین ها و تعمیرگاه های شلوغ اتومبیل طراحی شده است. با عملکرد فوق العاده برجسته و سخت افزار و نرم افزار طراحی شده برای مشتریان ، هر اسکنر تشخیصی مشابه دیگری را با مارک های مختلف شکست می دهد. اگرچه ، مارک Autel دارای اسکنر پیشرفته زیادی مانند Autel Maxisys MS906BT (گزینه کم هزینه) ، Autel Maxisys MS908S Pro (یکی دیگر از گزینه های با قیمت بالا) و غیره است. اما می توان گفت ، هیچ اسکنری نمی تواند ابزار پیشرفته اسکن Maxisys Elite را شکست دهد امکانات.

اسکنر Autel Maxisys Elite یکی از پیشرفته ترین اسکنرهای تشخیصی حرفه ای خودرو است که در بازار پیدا خواهید کرد. علاوه بر این ، این یک صفحه نمایش بزرگ LCD رنگی دارد که تمام نتایج را نشان می دهد و یک پردازنده چهار هسته ای سریع دارد. طراحی بصری آن استفاده از ابزار اسکن را آسان و سرگرم کننده می کند. اسکنر در عملکرد بسیار کارآمد و قابل اعتماد است.

بررسی Autel MaxiSys Elite Diagnostic Tool 2020

پس از معرفی عمومی کد خوان AL619 ، ما می توانیم توصیف همه جانبه آن را از NINE ASPECTS بررسی کنیم .

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

این یکی از گسترده ترین ابزارهای اسکن تشخیصی با پوشش کامل سیستم برای بیش از 80 مدل و خودروی داخلی ، اروپایی و آسیایی ایالات متحده است. حتی اگر یک کد خوان OBD II باشد ، در برخی از وسایل نقلیه OBD 1 نیز کار می کند. علاوه بر این ، با 2 جای خالی برای وسایل نقلیه بنز -14 و چانگان -3 همراه است که در آمریکای شمالی وجود ندارد. برخی از مارک های معروف اتومبیل که این ابزار اسکن با آنها سازگار است شامل GM ، فورد ، کرایسلر ، آئودی ، تویوتا ، هوندا ، ب ام و ، بنز ، شورولت و غیره است.

2. محکم و با دوام

اسکنر از طراحی براق و کاملی برخوردار است که ظاهری دوست داشتنی به آن می بخشد. این گوشه همچنین دارای گوشه های کشیده و گرد است که در صورت افتادن تصادفی روی زمین ، از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند. علاوه بر این ، اسکنر Maxisys Elite به خوبی با محافظ لاستیکی محکم و پلاستیک ناهموار محصور شده است که جذابیت ارگونومیکی آن را به آن می دهد. علاوه بر این ، ضد چربی و ضد آب است. بنابراین ، حتی اگر در گاراژ کف چرب بیفتد ، می توانید کاملاً به آن اعتماد کنید.

3. رابط کاربری بصری

این اسکنر نه تنها به زیبایی طراحی شده است بلکه استفاده از آن نیز بسیار آسان است. با تشکر از صفحه نمایش 9.7 اینچی شبکیه چشم با رزولوشن 2048 × 1536 و صفحه لمسی خازنی. این کار خواندن و پاک کردن کدهای خطا را آسان می کند.

4. سریع و هوشمند

وقتی نوبت به سرعت می رسد ، این دستگاه بسیار شگفت انگیز است. از ویژگی های آن سیستم عامل Android 4.4.4 Kitkat و پردازنده چهار هسته ای 4-PLUS-1 است. زمان راه اندازی این ابزار علاوه بر داشتن سرعت عالی ، کمتر از 20 ثانیه است.

5. طیف گسترده ای از توابع

این پیشرفته ترین اسکنر تشخیصی OBD 2 در بازار است. می توانید از آن برای خواندن و پاک کردن کدها ، انجام برنامه نویسی و برنامه نویسی پیشرفته ECU یا حتی استفاده از آن برای عملکردها و خدمات خاص مانند تنظیم مجدد SAS ، تنظیم مجدد DPF ، تنظیم مجدد فشار تایر و غیره استفاده کنید.

6. به روز رسانی خودکار نرم افزار

یکی از ویژگی های خاص اسکنر Autel Maxisys Elite به روزرسانی خودکار سیستم و نرم افزار آن است. دستگاه به طور خودکار سیستم و نرم افزار را با اعلان های پیام فشار فوری از طریق اینترنت به روز و ارتقا می دهد. علاوه بر این ، با 2 سال بروزرسانی نرم افزار رایگان همراه است.

7. ویژگی های اضافی

جدا از ارائه هر دو ویژگی اساسی و اسکنر حرفه ای ، اسکنر تشخیصی Maxisys Elite دارای ویژگی های اضافی مانند برنامه نویسی آنلاین ، پلتفرم MaxiFix و مدیریت داده است. این ویژگی ها باعث می شود دستگاه بیشتر مورد توجه کاربران قرار گیرد. علاوه بر این ، در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با تیم Autel در تماس باشید و پاسخ س toالات خود را خواهید داشت.

8. اتصال بی سیم

اسکنر Autel Maxisys Elite دارای کابل اتصال به اتومبیل است که روشی ساده و سریع است. اما همچنین با بلوتوث و Wi-Fi سازگار است. این بدان معنی است که به اشتراک گذاری اطلاعات یا به روزرسانی دستگاه بسیار آسان است. و در صورت بروز هرگونه چالش ، می توانید از پلتفرم MaxiFix بازدید کرده و مشکلات اتومبیل خود را با سایر مکانیک های حرفه ای در میان بگذارید و راه حل های بی درنگ پیدا کنید. با Wi-Fi ، اعلان هایی در زمان واقعی دریافت می کنید که در صورت نیاز به به روزرسانی دستگاه ، به شما اطلاع می دهد.

9. دوربین و ظرفیت ذخیره سازی بزرگ

اسکنر Autel Maxisys Elite از یک دوربین با کیفیت بالا با 8 مگاپیکسل دوربین عقب و 2 مگاپیکسل دوربین جلو بهره می برد. این بدان معناست که شما می توانید از آن برای عکسبرداری با کیفیت استفاده کنید و همچنین دارای یک رمزگذار بادامک برای فیلمبرداری است. دوربین جلو می تواند به شما امکان برقراری ارتباط با سایر کاربران یا حتی همکاران را بدهد.

حتی اگر Autel MaxiSys Elite یک اسکنر تشخیصی برجسته خودرو است ، اما به دلیل محدود بودن فناوری تشخیص وسایل نقلیه و تلاش ها و زمانی که محققان از آن صرف کرده اند ، بازهم دارای معایبی است. بیایید اکنون آن را بررسی کنیم.

در حال حاضر سه معایب وجود دارد:

1. مشکلات سازگاری قبل از خرید این اسکنر ، باید با Autel در تماس باشید و ببینید کد خوان با مدل و مدل خودروی شما سازگار است.

2. کمی در سطح بالا. این اسکنر برای همه نیست. اگر فقط با چند اتومبیل سر و کار دارید یا یک تعمیرگاه کوچک اتومبیل دارید ، این بهترین سرمایه گذاری برای شما نخواهد بود. درعوض ، باید به سراغ یک خواننده کد ارزان تر بروید.

3. استفاده از آن پیچیده تر است. این ممکن است برای یک مبتدی ، DIYer و صاحب ماشین عادی بسیار پیچیده باشد. این ویژگی های پیشرفته ای دارد که فقط مکانیک های حرفه ای یا باتجربه با آنها آشنا هستند.

به طور خلاصه:

پس از توصیف همه جانبه Autel Maxisys Elite ، می توان فهمید که این بسته به سرعت سریع ، پوشش وسیع خودرو و عملکرد بی نظیر ، بهترین اسکنر تشخیصی اتومبیل در سطح حرفه ای در بازار فعلی است. اما بیشتر مناسب مکانیک های حرفه ای ، تکنسین ها و صاحبان مغازه های بزرگ تعمیر خودرو است. ممکن است با قیمت بالاتری فروخته شود اما ارزش هر پنی را دارد. می توانید برای تشخیص ابتدایی ترین توابع OBD2 یا پیشرفته ترین عملکردها از آن استفاده کنید ، بنابراین هرچه باشد ، هرگز با این ابزار اسکن اشتباه نخواهید کرد. هرکسی که می خواهد سخت افزار پیشرفته و تجربه کاربری بی نظیر را با پیشرفته ترین ویژگی های فعلی تجربه کند ، بیاید و یکی را در وب سایت auteldiag.com دریافت کند .





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: